Yeray Sabariego: "El partit de la Nova Creu Alta és un dels que tenia marcats en el calendari"
Yeray Sabariego segueix amb la recuperació del trencament dels lligaments creuats del seu genoll dret. El jugador badienc, que aquest estiu ha fitxat per l'Olot després d'un pas breu pel filial del Granada, es perdrà doncs el partit a la Nova Creu Alta entre el conjunt arlequinat i olotí. "La veritat és que tenia marcat aquest partit en el calendari", reconeix Sabariego en declaracions a l'Hotel Suís. L'exjugador arlequinat assegura que està en una bona fase de la recuperació.
Notícies relacionades
El president de Cecot treu ferro a l'expedient d'expulsió que els ha obert Foment del Treball
El president de Cecot, Antoni Abad, treu ferro a l'expedient d'expulsió que els ha obert la patronal Foment del Treball. Abad entén que això és simplement un mecanisme per a reajustar malentesos i discrepàncies. Diu que Cecot té arguments de pes per respondre i a més la voluntat de romandre plegats és total.
Notícies relacionades
Podcast
Caviar Online: Què és un algoritme?
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Uns 70 alumnes sabadellencs participen en el programa "Debat a bat, llegir i llegir-se" per treballar la reflexió crítica
Els últims de Ràdio Sabadell
El programa Enfeina't, un equipament per la Llar del Vent i activitats sobre el moviment veïnal, projectes guanyadors del Construint ciutat
Dels 20 projectes guanyadors del procés participatiu Construint Ciutat, alguns dels guanyadors són el programa Enfeina't, la millora de l'equipament de la Llar del Vent i les activitats sobre la història del moviment veïnal.
Enfeina't
Notícies relacionades
Podcast
Anny Jaramillo, de la Mútua de Terrassa: "Al Vallès necessitem unes 35.000 donacions a l'any"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Descobrim tres projectes guanyadors del Construint Ciutat
Els últims de Ràdio Sabadell
Stop Pujades convoca una mobilització contra la pujada de tarifes del transport públic
La Plataforma Stop Pujades ha convocat per aquesta tarda una mobilització a dos quarts de 8 del vespre a l'estació de Sabadell Nord. Sota el lema, "Els metros seran sempre nostres", els convocants denuncien que la pujada dels preus dels transports públics d'aquest mes de gener afectarà les butxaques de molta gent.
Notícies relacionades
Podcast
Glòria Montané, farmacèutica: "La dieta detox és per netejar el cos, no per aprimar-se"
Els últims de Ràdio Sabadell
Antoni Reguant i l'actual Consell d'Administració del Sabadell fan un pas al costat
El Centre d'Esports Sabadell ha anunciat en un comunicat oficial que el President de l'entitat, Antoni Reguant, fa un pas al costat i abandona les tasques executives i de representació del club amb efectes immediats. Segons apunta el comunicat, aquestes tasques són assumides des d'avui mateix pel nou màxim accionista de l'entitat, Esteve Calzada, i el seu equip de treball.






