Cara i creu per als equips de la JAS al Campionat de Catalunya de Clubs en pista coberta
Aquest passat diumenge 7 gener s'ha celebrat a la Pista Coberta de Sabadell el Campionat de Catalunya de Clubs en pista coberta. La Joventut Atlètica Sabadell, que presentava equips absoluts en categoria femenina i masculina, ha vist com les noies han perdut la seva plaça a la màxima categoria, després de quedar últimes del grup, i ara hauran de competir a Segona. Josep Molins, president de la JAS, ho atribueix a les baixes de l'equip per malaltia.
Notícies relacionades
L'Associació de Propietaris de Gossos reclama endurir les sancions per a les persones que no recullen els excrements
L'Associació de Propietaris de Gossos de Sabadell reclama un enduriment de les sancions per a les persones que no recullen els excrements de les seves mascotes. Des de l'entitat consideren necessari acabar amb l'incivisme per evitar que el col·lectiu de propietaris de gossos vegi perjudicada la seva imatge i el seu tracte per part de la resta de ciutadans arran de la forta presència de deposicions en algunes zones de Sabadell. "Aquest és el gran problema de convivència. S'haurien de posar multes més importants o la realització de treballs socials per part dels reincidents.
Notícies relacionades
Podcast
Les rebaixes s'inicien a tots els comerços
Els últims de Ràdio Sabadell
L'Ajuntament vol posar una zona d'esbarjo per a gossos a cada barri de la ciutat
Una zona d'esbarjo per a gossos a cada barri de la ciutat. Aquest és el propòsit que l'equip municipal ha explicat en exclusiva a Ràdio Sabadell. Els diferents projectes en marxa acabaran dotant el municipi de serveis per als animals de companyia, alguns de molt innovadors.
Notícies relacionades
Notícies relacionades
Podcast
El Sabadell es planta a tres punts del play-off gràcies al triomf a Elx
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Les rebaixes d'hivern comencen amb optimisme per part dels comerciants sabadellencs
Els últims de Ràdio Sabadell
El retorn de Quim Vaíllo compensa la baixa de Pol Torras a l'OAR Gràcia
El període nadalenc ha estat més mogut del que haurien volgut a l'OAR Gràcia Sabadell. Just abans d'agafar vacances, Pol Torras rebia la confirmació de la seva greu lesió. El jugador verd-i-blanc es perdrà el que queda de temporada. Aquest cop ha estat compensat en els següents dies amb el retorn de Quim Vaíllo, que després del seu 'Erasmus' a la República Txeca competirà amb el conjunt sabadellenc a partir d'ara.
Notícies relacionades
La manca de punteria condemna a l'empat al filial del Sabadell (1-1)
No concretar les moltes ocasions que van tenir al llarg dels 90 minuts van condemnar al filial del Centre d'Esports Sabadell. Els de Carlos López es van avançar amb un gol de Sergi Estrada al quart d'hora de partit però van veure com el júpiter empatava just abans del descans.
Notícies relacionades
Un Astralpool femení amb ganes de competir afronta el seu Tourmalet particular
L'Astralpool Natació Sabadell inicia un dels trams importants de la temporada. En les pròximes setmanes les de David Palma jugaran contra Sant Andreu i Mataró a la lliga, afrontaran la primera fase de la Champions i disputaran la Copa de la Reina. Tot això en un marge de poc menys d'un mes i mig, i que començarà ja aquest dissabte jugant contra el segon classificat a la lliga, el Sant Andreu. "Tenim moltes ganes.







