Podcast
Dilluns 18/12/17 (1/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Marisol Martínez: "Volem que tots els nens i nenes de Sabadell sàpiguen nedar"
Aquest és un dels principals reptes que s'ha proposat la regidoria d'esports per a l'any 2018.
Notícies relacionades
El juvenil del Sabadell tanca l'any amb una nova derrota
El conjunt arlequinat tancar l'any 2017 cuer al grup setè de la Lliga Nacional. Els jugadors de Daniel Leoncio no van poder superar al Cornellà en el darrer partit de l'any, i van perdre per 3 a 1 contra el Cornellà, en un partit que es va decidir a la segona meitat. Al descans, els arlequinats van arribar empatats a 1, gràcies al gol de Pere Belmonte. "En la primera fase del partit el rival ens ha dominat. A partir d'aquí hem crescut i hem aconseguit l'empat", relata l'entrenador del juvenil.
Notícies relacionades
Gesa, a Ciuró: "Que deixi l'acta"
El regidor sabadellenc del Partit Popular, Esteban Gesa, recrimina les paraules de Lourdes Ciuró a l'entrevista del programa Al Matí "parlant de forces d'ocupació" i també "vomitant mentides a la ràdio; una diputada del Congrés dels Diputats". Afegeix que "li demanaria que deixés ja de mentir, que si no està d'acord amb el Congrés dels Diputats, ho té molt fàcil: que deixi l'acta".
Notícies relacionades
Podcast
Just avui fa 20 anys de l'estrena de Titànic ni més ni menys! Una pel·lícula nord-americana que tots coneixem
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Japó, Índia i Osman, són alguns destins idíl·lics que ens proposen per viatjar
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
En Victor Braojos, una de les joves promeses del piano al nostre país, ens visita a Al Matí
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Esther Artigas, de l'Associació Colors del Món: “Intentem posar-nos en el lloc d'ells i entendre la recollida de ferralla”
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Claudia Mateja, de la Lliga Protectora d'Animals de Sabadell: "Actualment hi ha 53 gossos potencialment perillosos a la protectora: estem al límit"
Els últims de Ràdio Sabadell
Lourdes Ciuró: “Jo crec que s'hauria d'investir Puigdemont president, encara que tot el govern sigui d'Esquerra”
La sabadellenca i candidata a la llista de Junts per Catalunya, Lourdes Ciuró, ha defensat la importància d'investir Puigdemont president en l'entrevista Al matí de Ràdio Sabadell. “En el suposat cas que la primera força fos Esquerra, jo crec que s'hauria d'investir Puigdemont president, encara que després tot el govern fos d'ERC. Jo crec que el senyal contundent era aquest. Jo espero que guanyi Junts per Catalunya i hi tinc tota la confiança i que els catalans avalin el president. Penseu que el què es mirarà el dia 21 al vespre, al món, és què ha fet Puigdemont, si ha guanyat o no.






