Podcast
Lourdes Ciuró, Junts per Catalunya: "Si Puigdemont guanya les eleccions, demanarem la dimissió de Rajoy"
Els últims de Ràdio Sabadell
Míriam Ferràndiz: “Des dels municipis tenim la necessitat de construir República des de baix”
La CUP ha presentat les candidatures municipalistes que donen suport a la seva formació aquest matí des del casal Pere Quart de Sabadell. Míriam Ferràndiz, regidora i membre de la Crida ha explicat perquè demanen el vot per la CUP: “Des dels municipis és indispensable, pel fet de ser l'administració més propera a la ciutadania, construir República des de baix per totes les limitacions amb què ens trobem tant a nivell municipal com a nivell autonòmic pel corsé estatal en polítiques d'habitatge, en temes d'acollida, de refugi”.
Notícies relacionades
Podcast
"Un pessebre és un quadre en 3 dimensions" expressa en Francesc de l'Agrupació de Pessebristes de Sabadell
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Moderns clàssics (i IV)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Moderns clàssics (III)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Moderns clàssics (II)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Moderns clàssics (I)
Els últims de Ràdio Sabadell
Forcadell: "Si guanya Esquerra, Catalunya s'aixecarà abans i millor perquè som garantia de govern"
Esquerra ha omplert dues vegades, a les 7 i a les 9, el Teatre Principal. En total gairebé més de 800 persones. El motiu? Rufián, Maragall, Díaz, Romeva, Fernández, Sanglas, Forcadell i Fachín. "Si guanya Esquerra, Catalunya s'aixecarà abans i millor perquè som garantia de govern", ha dit Forcadell (4 per Barcelona), que ha qualificat aquestes eleccions com "guanyar o perdre aquest país". L'acte l'ha obert l'exalacalde Juli Fernàndez (79) a la llista, Marc Sanglas (22) i l'escriptora Jenn Díaz (7).
Notícies relacionades
Podcast
L'anul·lació de la plusvàlua era la opció preferida pels veïns dels Merinals afectats d'aluminosi
Els últims de Ràdio Sabadell
El Natació Sabadell i l'Escola Pia brillen a la Segona B de futbol sala abans del derbi
Jornada perfecta per als dos equips sabadellencs de la Segona B del futbol estatal. El Natació Sabadell s'enfrontava al Catgas Energia B, un dels rivals més potents de la lliga, i ho feia amb l'objectiu d'atrapar-lo a la classificació. I ho va aconseguir, tot i el resultat final, 5 a 1, el duel va estar igualat fins als instants finals. Amb 2 a 1 al marcador, els colomencs van arriscar amb porter-jugador, i el Club ho va aprofitar per ampliar l'avantatge. "És un dels millors partits de la temporada en defensa.






