En directe: De 03:00 a 05:00
Connectats (R)
A continuació:
De 05:00 a 07:00
Fils de ciutat (R)
De 07:00 a 08:00
Notícies en Xarxa
Tribuna Preferent | Especial: últim programa de la temporada | Dilluns, 19 hores

Núria Picas: "Ens hi hem de partir la cara perquè ens han usurpat els drets i les institucions"

Serveis Informatius
16.12.2017 19:31

L'atleta Núria Picas ha assistit a un "vermut republicà" organitzat per ERC a Sabadell. Acompanyada de l'exalcalde Juli Fernàndez i diversos regidors, Picas ha comparat el procés independentista amb "una cursa d'ultrafons que fa 300 anys que dura".

Notícies relacionades

El districte 3 celebra una Festa d'Hivern sorgida de l'Àgora del Nord

16.12.2017 16:30

Des del 2016, l'Ajuntament i diverses associacions del nord de Sabadell treballen en un projecte per fomentar la cohesió dels veïns dels diversos barris del districte tercer. Gabriel Fernández, regidor d'Acció Social, explica en què consisteix l'Àgora del Nord, l'espai on es desenvolupa el projecte: "És un espai d'intervenció comunitària on l'Ajuntament i les entitats treballem de manera conjunta els problemes dels barris relacionats amb la convivència, l'espai públic, socio-educatius o d'ocupació".

Notícies relacionades

Ciuró: "Un altre President que no sigui Puigdemont seria un President del 155"

Serveis Informatius
16.12.2017 14:19

Lourdes Ciuró, número 57 de la llista de Junts per Catalunya, ha volgut animar els 600.000 indecisos perquè el 21D vagin als col·legis electorals: "Anar a votar a aquestes eleccions és donar un vot de dignitat per donar suport al President legítim i fer front al 155". Sobre la possibilitat que ERC guanyi les eleccions i proclami Junqueras president, Ciuró considera que seria acceptar la imposició de l'article 155: "Per a nosaltres, si no es fa president Puigdemont, acates el 155 i et situes en el marc d'unes eleccions autonòmiques.

Notícies relacionades

La Fira d'Artesans de Nadal torna al Passeig de la Plaça Major

16.12.2017 13:35

Aquest any, la Fira d'Artesans de Nadal de Sabadell ha canviat d'ubicació. En lloc de trobar-se a la plaça del Doctor Robert, s'ha instal·lat al Passeig de la Plaça Major. Carles Martí, un dels organitzadors de la FANSA, n'explica els motius: "Quan vam demanar els permisos ens van dir que la plaça del Dr. Robert estava ocupada per un escenari. A més, amb tota la campanya política, durant aquests dies estava plena d'actes".

Notícies relacionades

Podcast

Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (1)

Parlem d’Òpera
Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (1)

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 7 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Podcast

Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (2)

Parlem d’Òpera
Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (2)

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 7 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Podcast

Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (3)

Parlem d’Òpera
Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (3)

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 7 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Podcast

Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (4)

Parlem d’Òpera
Parlem d'Òpera 305: "Barroc i Modernisme, però sempre Verdi" (4)

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 7 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Podcast

L'Ajuntament revisarà el protocol de la Policia a la Zona Hermètica per respondre als problemes derivats del consum d'alcohol al carrer

Notícies Vespre
L'Ajuntament revisarà el protocol de la Policia a la Zona Hermètica per respondre als problemes derivats del consum d'alcohol al carrer

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 7 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 18 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

El Sabadell B vol tancar l'any lluny de la zona de descens

15.12.2017 19:39

El filial juga diumenge a casa contra el Cardedeu. Un partit molt important pels de Carlos López que s'enfrontaran a un rival directe en la lluita per la permanència a la Primera Catalana. "Ells estan en una situació complicada i nosaltres estem millorant. Tenim moltes ganes de seguir demostrant que a casa ens fem forts". Els dos equips es troben separats per només dos punts a la classificació.

Notícies relacionades