Podcast
Dimecres 13/12/17 (4/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dimecres 13/12/17 (3/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Els veïns de Gràcia denuncien l'obertura de locals clandestins i el consum d'alcohol als carrers de la Zona Hermètica
Les molèsties de soroll a Zona Hermètica persisteixen, segons els veïns de Gràcia, malgrat que en els últims dos anys han anat tancat la majoria de locals, deixant només vuit establiments en marxa. Un grup de veïns denuncien ara l'obertura de locals clandestins, un augment de consum d'alcohol al carrer i una falta d'actuació per part de la Policia Municipal davant d'aquesta problemàtica. Els responsables dels locals, en canvi, asseguren que aquesta situació no té res a veure amb la seva activitat.
Notícies relacionades
Podcast
Dimecres 13/12/17 (2/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Sabadell Nord i Can Rull busquen la victòria en un derbi teòricament desigual
Partit especial i amb un punt extra de motivació per Sabadell Nord i Can Rull Rómulo Tronchoni a la Segona Catalana de futbol. Aquest diumenge (11.30 h) tots dos equips es veuran les cares al Municipal de Ca n'Oriac amb el repte de guanyar els tres punts que hi haurà en joc i seguir caminant cap els seus objectius. Aquesta serà l'última jornada del 2017 i els dos equips consideren important marxar de vacances amb un bon resultat.
Notícies relacionades
Podcast
Dimecres 13/12/17 (1/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Les molèsties a la Zona Hermètica persisteixen, tot i només quedar 8 locals oberts
Els últims de Ràdio Sabadell
Esperanza García visita el Mercat de Campoamor de Sabadell
Esperanza García ha visitat el Mercat de Campoamor. La número 4 de la llista del PP confia que la tasca d'Esteban Gesa els aporti vots el 21D. Per García, Sabadell "no és una ciutadania independentista" i a causa de l'oposició que ha fet el seu representant municipal "esperem que aquest reconeixement" a Gesa "vingui en forma de suports i de confiança en vots a favor del Partit Popular per les eleccions catalanes".
Notícies relacionades
Belles Arts presenta la tercera edició de l'Art Emergent 2017
Durant tot el dissabte la galeria de l'Acadèmia de Belles Arts del Passeig Manresa acull una mostra col·lectiva de 28 emergents d'artistes. El jurat ha hagut de triar entre més de 140 artistes que han presentat a la mostra. "Intentem detectar aquestes propostes d'artistes que poden tenir l'edat que tinguin i estan proposant obres atractives i bastant experimentals" ha explicat Gerard Torres, docent i dinamitzador de l'Acadèmia de Belles Arts.
Notícies relacionades
Felipe Sanchón i Gai Assulin dubtes seriosos de cara a Lleida
L'actualitat més immediata passa pel partit de diumenge que tancarà l'any futbolístic pel Centre d'Esports, contra el Lleida. Un duel per al qual tot fa indicar que no hi haurà dos jugadors molt importants en els esquemes de Toni Seligrat: Gai Assulin i Felipe Sanchón.






