En directe: De 02:00 a 03:00
Parlem d’Òpera (R)
A continuació:
De 03:00 a 05:00
Connectats (R)
De 05:00 a 07:00
Fils de ciutat (R)
Tribuna Preferent | Especial: últim programa de la temporada | Dilluns, 19 hores

El Sabadell Rugby Club debuta a la Primera Catalana amb ambició i confiança

14.12.2017 14:27

Amb ganes i amb ambició. Així afronten els jugadors del Sabadell Rugby Club el seu debut a la Primera Catalana aquest dissabte (15.30 h) al camp de l'Osona Crancs. L'últim triomf contra Martorell, en el darrer partit de la primera fase de la temporada ha donat confiança a un equip que ha treballat molt bé aquests primers mesos, amb la ment posada exclusivament en aquesta segona part de l'any. “Ens ha anat molt bé aquest triomf perquè l'equip necessitava una recompensa a tota la feina feta.

Notícies relacionades

Podcast

Els Prescriptors: Star Wars VIII, Merlí i Les Noies De Mossbank Road

Al Matí
Els Prescriptors: Star Wars VIII, Merlí i Les Noies De Mossbank Road

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 5 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Podcast

Pol Gibert (PSC): "Sempre és un bon moment pel diàleg "

Al Matí
Pol Gibert (PSC): "Sempre és un bon moment pel diàleg "

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 5 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Podcast

El Cub Blanc: Aquest dissabte se celebra "Art Emergent Sabadell 2017" a l'Acadèmia de Belles Arts

Al Matí
El Cub Blanc: Aquest dissabte se celebra "Art Emergent Sabadell 2017" a l'Acadèmia de Belles Arts

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 5 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Podcast

Josep, de l'Associació Jugadors Anònims: "Ho vaig perdre tot: la casa, la família..."

Al Matí
Josep, de l'Associació Jugadors Anònims: "Ho vaig perdre tot: la casa, la família..."

Els últims de Ràdio Sabadell

Fa 5 hours
Connexió Sabadell
Connexió Sabadell 22.06.26
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (segona part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
La retransmissió del Sabadell 4-0 Zamora (primera part)
Fa 16 hours
Sabadell en Joc
Les declaracions dels protagonistes després de l'ascens
Fa 2 days
Sabadell en Joc
La celebració de l'ascens del Sabadell a Segona Divisió
Fa 2 days
Sabadell en Joc
Els gols del CE Sabadell 4-0 Zamora CF

Rossinyol qualifica el govern de “baldufes” perquè la ciutat està al mateix lloc que a inici de mandat

14.12.2017 12:07

El grup municipal de Convergència i Unió considera que el quatripartit no té projecte de ciutat i que la seva incompetència i la manca de cohesió en els dos anys i mig de legislatura han estat una ciutat deixada. “Son les baldufes del govern municipal, perquè això va per sectors. És una gestió gens cohesionada, en què cadascú tira per la seva banda. Va donant voltes sobre el mateix però sense cap mena d'interacció un amb els altres.

Notícies relacionades

Pol Gibert (PSC): "El sobiranisme ha portat Catalunya a anys tristos i sense avenços"

Serveis Informatius
14.12.2017 11:14

El secretari del PSC a Sabadell i número 11 a les llistes socialistes per Barcelona, Pol Gibert, assegura que el 21D hauria de servir per canviar la situació de Catalunya. El sabadellenc considera que el procés independentista ha suposat moltes pèrdues pel país i que cal revertir-ho a les urnes. "Volem millor finançament per Catalunya i això s'aconsegueix amb pactes. Aquests anys de confrontació han portat a cap inversió important, cap avenç en finançament. Per tant, són anys perduts per Catalunya, anys tristos i sense cap tipus d'avenç.

Notícies relacionades

Iceta no vol un país "de vencedors ni vençuts" en l'acte central del PSC a Sabadell

Serveis Informatius
13.12.2017 21:52

Unes 500 persones han assistit a l'acte central del PSC al Vallès Occidental, celebrat avui a Sabadell. El candidat socialista, Miquel Iceta, ha criticat el procés sobiranista del govern cessat al mateix temps que ha exposat totes les mesures del seu pla social. També ha demanat més respecte a les institucions, la llei i els ciutadans i ha assegurat que construirà "un país amb més autogovern, finançament, serveis socials i atractiu per a les empreses".

Notícies relacionades

Xavier Domènech: "Catalunya està atrapada entre els que ataquen l'escola pública i la retallen"

Serveis Informatius
13.12.2017 21:31

Catalunya en Comú Podem ha celebrat l'acte central de l'educació a Fira Sabadell. Xavier Domènech creu que els comuns tenen la clau per "sortir de l'atzucac" actual. "Catalunya està atrapada entre els que ataquen l'escola pública i la retallen" ha reivindicat. El cap de llista ha recordat l'escola Catalunya i l'IES Vallès: "Quan ataquen l'escola pública, ataquen tot el que som".

Notícies relacionades

CATAC denuncia el col·lapse al servei d’urgències del Taulí

Pau Duran
13.12.2017 19:50

L'Assemblea de la CATAC-CTS/IAC denuncia la situació de col·lapse que viu des de fa uns dies el servei d'urgències del Parc Taulí. A la tornada del pont, el pic màxim de pacients que esperen un llit al nivell mèdic/quirúrgic era de 70 pacients, en un espai dissenyat per atendre'n 35, a més de tenir 24 pacients més sense ubicació. Des del sindicat expliquen que aquest escenari provoca que els professionals hagin de desenvolupar les seves tasques en unes condicions anòmales i perilloses tant per la salut dels malalts com per a ells mateixos, que es troben al límit de les

Notícies relacionades