Aquesta nit arriba l'òpera "La Serva Padrona" en petit format
Aquesta nit arriba l'òpera La Serva Padrona en petit format. Serà a les 9 de la nit al Teatre Principal. Gràcies a les Joventuts Musicals i a l'Ajuntament de Sabadell, aquesta peça ha estat inclosa dins del Cicle de Música de Cambra. La interpreta la companyia Teatre de les Comèdies, un grup reusenc que vol enriquir el panorama operístic català, amb una posada en escena ben actual.
Notícies relacionades
Migue García i Adri Díaz primeres baixes del Sabadell per a la pròxima temporada
El Centre d'Esports Sabadell ha anunciat aquest migdia, les primeres baixes per a la pròxima temporada. Es tracta de 'Migue' García i Adri Díaz. Dos jugadors que han tingut força protagonisme aquesta campanya tot i que cap dels dos ha aconseguit fer-se amb la titularitat a l'onze tipus de Toni Seligrat. El migcampista de Terrassa, ha jugat 26 partits aquest any amb 17 titularitats i 9 suplències “És cert que són molts partits, però a la majoria d'ells no he jugat a la meva posició”, ha dit l'egarenc.
Notícies relacionades
Notícies relacionades
Podcast
Toni Seligrat: "La idea és que la meitat de l'actual plantilla continuï"
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dijous 17/05/18 (4/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dijous 17/05/18 (3/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dijous 17/05/18 (2/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dijous 17/05/18 (1/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Els Amics de Sant Pau de Riu-Sec volen que es dignifiqui el complex amb la tercera edició de l'aplec
Els Amics de Sant Pau de Riu Sec organitzen el tercer aplec de l'església per denunciar el seu estat degradat. També volen donar a conèixer l'important patrimoni arquitectònic del complex, que es remunta al segle primer abans de Crist. Per aquest motiu, diumenge, des de dos quarts de deu i fins a dos quarts de tres, diverses activitats celebraran el tercer aplec de Sant Pau de Riu-Sec.
Notícies relacionades
L'Oficina d'Entitats podria estar en marxa l'any que ve
La nova Oficina d'Entitats de Sabadell podria estar en ple funcionament a l'antiga escola Riu-sec, al barri de Gràcia, de cara a l'any que ve. Aquesta és la voluntat de l'Ajuntament, que ara mateix treballa en el projecte arquitectònic per adaptar el centre educatiu en desús a les necessitats del nou servei. L'equipament actuarà com a finestreta única per a les més de 900 entitats registrades a la ciutat i oferirà diferents serveis i espais.






