La candidatura "Sentim Sabadell", liderada per Marta Morell, vol dirigir Podem a la ciutat
Es presenta Sentim Sabadell, la candidatura que opta a la secretaria general i al consell ciutadà de Podem Sabadell i que està encapçalada per Marta Morell. Des del passat mes d'abril s'ha iniciat la renovació d'òrgans de processos municipals de Podem a diversos municipis, entre els quals hi ha el nostre. El dia 31 de maig es proclamaran les candidatures.
Notícies relacionades
Podcast
Dimarts 15/05/18 (4/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Esteban Gesa (PP) diu que el govern municipal ha claudicat davant de l'independentisme
El portaveu del Partit Popular (PP) a l'Ajuntament de Sabadell, Esteban Gesa, ha carregat contra el govern municipal perquè considera que s'ha sotmès a la causa independentista, enlloc de gestionar el dia a dia de la ciutat. "La política municipal és gestió pura i dura i això no ho ha fet. Ha posat una institució com l'Ajuntament de genolls a la causa independentista", ha afirmat en una entrevista avui al programa Al Matí de Ràdio Sabadell 94.6.






