El ciclista Toni Torrejón vol pedalejar 30 hores per ajudar els nens amb diversitat funcional
El ciclista Toni Torrejón vol pedalejar 30 hores per ajudar els nens amb diversitat funcional. La recaptació que s'obtingui de la iniciativa solidària anirà a benefici de l'associació Viu-la, que va néixer fa 4 anys amb l'objectiu de millorar els drets de tots els nens i adolescents que tenen aquesta particularitat.
Notícies relacionades
Bart Kizierowski ja no és el director tècnic de la secció de natació del CN Sabadell
El polonès Bart Kizierowski ha deixat de ser el director tècnic de la secció de natació del Club Natació Sabadell. Segons ha informat el portal web nataccion.com, l'entrenador marxa de l'entitat sabadellenca per motius personals juntament amb la seva parella, la també entrenadora del Club, Ana Belén Palomo. El Club ha declinat, per ara, per declaracions sobre la sortida del polonès. L'aventura de Kizierowski al Natació Sabadell dura, doncs, menys d'un any.
Notícies relacionades
Podcast
Toni Torrejón pedaleja 30 hores per una bona causa: aconseguir diners pel casal d'estiu de l'associació Viu-la!
Els últims de Ràdio Sabadell
L'OAR Gràcia es queda sense marge d'error a la Copa Catalana femenina
Dues derrotes en tres partits han portat a l'equip femení de l'OAR Gràcia a una situació límit a la Copa Catalana. El conjunt sabadellenca perdre ahir (27-29) contra el Joventut Mataró en partit pendent i té força complicat el seu accés a la següent fase de la competició. “Hem de guanyar els dos partits que ens queden i intentar passar com un dels dos millors terceres.
Notícies relacionades
Podcast
Dimecres 16/05/18 (4/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dimecres 16/05/18 (3/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dimecres 16/05/18 (2/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
Dimecres 16/05/18 (1/4)
Els últims de Ràdio Sabadell
Podcast
L'Astralpool masculí salva el match-ball i segueix viu al play-off pel títol de lliga
Els últims de Ràdio Sabadell
La Marina-Can Gambús a les portes de l'ascens en el seu primer any d'existència
La Marina-Can Gambús és a un pas de pujar a Tercera Divisió. Després d'una temporada molt regular, els de David Rodriguez han acabat segons al grup 8 de Quarta Catalana, i disputaran la promoció d'ascens a Tercera. Tot un èxit per a un equip de nova creació, que tot just té un any de vida. "A l'inici de temporada sempre penses a aspirar al màxim, però mai saps com anirà la lliga. Ara estem molt contents d'estar a la fase d'ascens", admet el tècnic sabadellenc. Un segon lloc, però, que no ha estat el primer de miracle.






